Zcela nový zaručený způsob, jak zdvojnásobit nebo ztrojnásobit počet leadů a prodejů, které vaše vstupní stránky generují ZDARMA!

Bez utracení jediné koruny navíc v reklamách na Google nebo Facebooku. To, co se chystáte objevit, změní způsob, jakým inzerujete na Googlu. Navždy…

Nechte mě hádat.. hledáte nové způsoby, jak získat více zákazníků? 

A v hlavě si říkáte: „Kdybych jen mohl získat větší návštěvnost na můj web, aby více lidí mohlo shlédnout moji nabídku“.

Ale ono je to celé trochu jinak.

Situace je taková, že většina lidí nemá problém s návštěvností.

Mají problém s konverzemi.

Jak vidíte, není nedostatek online návštěvnosti.

Existuje 2,8 miliardy uživatelů Facebooku… A 40 000 vyhledávacích dotazů každou sekundu na Googlu!

Výdaje na digitální reklamu po celém světě od roku 2018 do roku 2024


Doslova existuje více online návštěvnosti, než byste mohli zvládnout.

Dost na přehřátí vašich serverů a poslání vašich vývojářů do stavů nepříčetnosti.

Jaký je tedy problém?

Proč se tolik podniků snaží získat dostatek potenciálních zákazníků a prodejů?

Nyní se pohodlně usaďte, jelikož to co uslyšíte by vás mohlo porazit.

Jdeme na to!

SKUTEČNÝM problémem totiž není návštěvnost.

Protože, stejně jako vy chodíte do supermarketu, abyste si koupili potraviny…

Můžete jít také do „supermarketu návštěvnosti“, tj. Google a Facebook.

A kupte si tolik návštěvnosti, kolik jen chcete!

Problém tedy není v návštěvnosti.

Skutečným problémem je… aby tato návštěvnost byla konverzní.

Jinými slovy…

Schopnost prodat v dostatečně vysokých objemech a s dostatečnou marží, aby se z této návštěvnosti dosáhlo zisku.

Rozumíte? Tak super.

Pojďme se posunout dál…

Lidé neustále obviňují Google a Facebook za stále rostoucí náklady za kliknutí.

Obviňují je, že pokaždé, když spustí kampaň, akorát ubydou peníze na jejich bankovním účtu.

Ale opět je to jinak, není to Facebook nebo Google, kdo stanovuje cenu…

Je to vaše konkurence. Váš trh.

Takže místo toho, abyste si stěžovali na to, co nemůžete ovládat – musíte se zaměřit na to, co můžete.

A to, co můžete ovládat, je…

Poměr přeměněné návštěvnosti na leady, zákazníky a klienty.

Avšak řešení tohoto šílenství opravdu existuje.

Odpověď je ve skutečnosti mnohem jednodušší a mnohem méně nákladná, než by se dalo očekávat.

A ne, neznamená to placení nějakého specialisty na přivedení návštěvnosti, kdy zaplatíte desítky tisíc korun za odemknutí nějakého „skrytého“ a „tajného“ nastavení uvnitř vašich reklamních účtů.

Toto řešení nezahrnuje žádnou „kličku“ nebo „hack“.

Nezahrnuje to ani najmutí zabijáka, aby vyřadil vaši konkurenci.

Sakra, nezahrnuje to ani levnější kliknutí.

Dobře, už dost řečí a řekněte mi, jak zahnat tuto noční můru!

Tak dobře!

To, co potřebujete, je…

skvěle oblečený „super prodavač“, který pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu...

A který nikdy nevolá kvůli nemoci...
nebo dovolené...
Jmenuje se...

Landing Page

Ano, správně nastavená vysoko konverzní vstupní stránka - Landing Page je takový luxusně oblečený super prodavač s perfektním tahem na branku!

A pokud vše nastavíte správně hned napoprvé, bude pro vás pracovat ve dne i v noci a bude vám přinášet nové zákazníky a prodeje.

CO když je i lepší cesta?

Proč utrácet tisíce korun a ztrácet bezpočet hodin testováním, co by mohlo fungovat, když můžete jednoduše použít, co už funguje?

Utratili jsme neskutečně mnoho peněz za generování návštěvnosti v mnoha různých průmyslových odvětvích a oborech.

A tyto peníze jsme použili ke generování prodejů u našich klientů.

Provedli jsme tisíce experimentů, abychom opravdu zjistili, co funguje a co ne.

Takže tohle všechno byste mohli zjišťovat a zkoušet sami.

Tahat se za vlasy a vypořádávat se s nekonečným problémem rostoucích nákladů na reklamu, špatnou mírou konverze a příjmem, který je jeden měsíc super a další měsíc bída.

Nebo byste mohli jednoduše získat celý náš „prodejní systém“.

Náš plán pro úspěch.

Plus každý tip, hack, techniku, nespravedlivou výhodu, tajemství… a vše, co právě teď, v roce 2022, funguje perfektně.

Varování: Vyhrazujeme si právo tuto nabídku kdykoli zrušit

GARANTUJEME, že vstupní stránka vám přivede mnohem více kvalifikovaných leadů a vygeneruje mnohem více prodejů, než vaše současná!

4.6 / 5 na základě 346 hodnocení

konzultace - perfektní landing page generující leady a prodeje

Vyplňte formulář a zarezervujte se na bezplatnou konzultaci.

Vyžádejte si svoji 30 minutovou strategickou konzultaci zdarma

Zarezervujte si termín strategické konzultace s naším týmem co nejdříve!

Konečně dosáhnete svých obchodních cílů

Už nemusíte hledat řešení vašich problémů. Výkonná, konverzní Landing Page se o vše postará za vás.

Landing Page pracuje za vás 24 hodin denně

Správně nastavená a konverzní Landing Page pracuje non-stop pro vás a podporuje vaše podnikání v růstu.

Často kladené otázky

Jaký je rozdíl mezi vstupní stránkou a webovou stránkou?

Jedna z nejčastějších otázek. Všechno se zaměřuje na konverze - leady, prodeje nebo jakákoli akce, kterou chcete, aby návštěvníci podnikli.

Na webových stránkách je důraz na domovskou stránku kladen na hodnoty společnosti a představení jejich produktů/služeb. Rozložení a obsah jsou speciálně navrženy tak, aby vzbudily zájem návštěvníků a povzbudily je, aby prozkoumali další stránky na webu.

Naproti tomu celé zaměření vstupní stránky jsou konverze. Jedná se o samostatnou stránku (obvykle je postavena na doméně webových stránek společnosti), která je navržena tak, aby spustila konkrétní akci uživatele. Zbavuje rozptýlení a udržuje uživatele zaměřeného na jednu věc, ať už se zaregistruje do zpravodaje, rezervuje schůzku a nebo nakoupí produkt.

Jaké jsou hlavní výhody využití agentury pro návrh vstupní stránky?
  • Nárůst konverzí
  • Funguje to nezávisle na vás
  • Vstupní stránka podporuje vaše obchodní cíle
  • Generování dat a cenných poznatků pomocí sledování uživatelů
  • Rozvíjí povědomí o značce
  • Zmínili jsme se o zvýšeném počtu konverzí?
Moje domovská stránka je skvělá, proč potřebuji agenturu pro design vstupní stránky?
Domovská stránka je obvykle shrnutím vaší firmy a adresář pro vaše produkty nebo služby. Dalo by se říci, že je to jako digitální vstupní hala pro vaši firmu. Webové stránky jsou skvělé, ale zřídka zařídí konverze. Vstupní stránka je navržena s ohledem na jeden cíl. Tímto cílem jsou konverze. Vstupní stránka:
  • Neodkazuje na jiné stránky
  • Se nesnaží prodat více produktů nebo služeb
  • Se nesnaží oslovit více publika ve stejnou dobu
Mám přivést provoz na vstupní stránku nebo na svou domovskou stránku?

Vždy na vstupní stránku. Je to jednoduché. Zde je příklad proč;

Řekněme, že zákazník klikne na vaši reklamu po vyhledávání Google „Servis plynového kotle v Praze 5“. Nehledali vaši společnost; Jen hledají servis plynového kotle a rozhodli se kliknout na vaši reklamu. Místo toho, aby uživatele převzali na vstupní stránku, která je připravena na všechny informace, které potřebují vědět o vašich službách pro servis plynových kotlů, skončí na vaší domovské stránce - stránce, která je posetá informacemi a seznamy kategorií, které jsou propojeny se všemi službami, které nabízíte. Nyní se dívají na stránku, která hovoří o prodeji plynových kotlů, o tom, kdo jste a jak dlouho jste na trhu.

Tento uživatel nyní musí přijít na to, jak se dozvědět o vaší službě - servis plynových kotlů. To vyžaduje čas. Vyžaduje to úsilí a bude to pravděpodobně mít za následek odchod návštěvníka.

Potřebuji vstupní stránku pro každou službu, kterou nabízím?

ANO! Vstupní stránky jsou nejúčinnější, když mluví o jednom produktu nebo službě. Proč? Protože to je…

  • Přímé
  • Cílenější
  • Více informativní
  • Efektnější
Proč je Advisions nejlepší, pokud jde o vstupní stránky?
  • Naše vstupní stránky jsou navrženy tak, aby maximalizovaly návratnost investic a nejen aby vypadaly hezky (stránky, které vypadají jen dobře, jsou k ničemu, když nemají konverze)
  • Advisions spojujeme slavný marketingový styl se specifickým průzkumem trhu, abychom identifikovali jádro toho, co zákazník chce vidět
  • Poté to vše proměníme v ostře vypadající, efektivní vstupní stránku, která je navržena tak, aby generovala konverze a přinesla obrovskou návratnost investic
  • Výsledků dosáhneme změnou prohlížejícího návštěvníka na návštěvníka kupujícího
Naplánujte si bezplatnou konzultaci

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme co nejdříve.