Optimalizace webových stránek pro růst podnikání

Optimalizace webových stránek pro růst podnikání

Optimalizujte své webové stránky na růst podnikání. Zaručené způsoby, jak zvýšit návštěvnost, počet objednávek a zákazníků.

Bez správné optimalizace se na váš web zákazníci nemají šanci dostat

Ale co je ta „správná optimalizace“? To si hned vysvětlíme.

Tuto optimalizaci si představte jako soubor akcí, které vám pomohou zlepšit uživatelský dojem vašich webových stránek, které zvýší návštěvnost a pomůžou znásobit množství konverzí.

Získáte více zákazníků

Nastartujete podnikání

Zvýšíte míru konverze

Získáte více objednávek

Meta tagy title a description - proč jsou tak důležité a jak je mít co nejlepší

Titulek webu (title) a popis (description) jsou HTML prvky, které určují obsah webové stránky.

Titulek je hlavní faktor, který pomáhá vyhledávačům porozumět tomu, o čem vaše stránka. Tittulkem děláte také první dojem na návštěvníky, když vaši stránku objeví prostřednictvím organického vyhledávání.

Titulek se používá na třech klíčových místech: (1) stránky s výsledky vyhledávačů (SERP), (2) webové prohlížeče a (3) sociální sítě.

Kromě toho, že je tag „title“ užitečný pro vyhledávače a uživatele, je také užitečný, když má někdo otevřených více záložek v prohlížeči – jednoduše se orientuje podle titulků.

				
					<head>
    <title>Příklad titulku</title>
</head>
				
			

Několik tipů pro úspěšný titulek

Meta tag description - popis stránky

Popis webové stránky (meta description) je druhou nejdůležitější věcí.

Meta description je HTML element, který poskytuje stručné shrnutí webové stránky. Značka meta description se zobrazuje jako součást úryvku vyhledávání na stránce s výsledky vyhledávání (SERP).

Uživateli má poskytnout představu o obsahu, který na stránce existuje, a o tom, jak souvisí s jeho vyhledávacím dotazem.

				
					<head>
<meta name="description" content="Toto je příklad meta description. Toto se často zobrazí ve výsledcích vyhledávání.">
</head>
				
			

Strukturovaná data, strukturované úryvky, Rich snippets - k čemu jsou?

Všimněte si, že při vyhledávání se vám u některých výsledků zobrazí hvězdičkové hodnocení a nebo další podrobnosti – recenze, hodnocení, nebo seznamy akcí apod.

Těmto rozšířením se říká Strukturovaná data (Rich Snippets nebo strukturované úryvky) a zajišťují rozšířený formát zobrazení ve výsledcích vyhledávání Google, který je poutavější, než obyčejný zápis.

Strukturovaná data jsou podrobně popsána na Schema.org. Pokud jde ale o zobrazování ve vyhledávání Google, raději se řiďte dle dokumentace na developers.google.com.

Nejčastější jsou: Article, Event, Local Business, Product, Review snippet.

Na web je vložíte pomocí JSON-LD – formátu, který Google doporučuje. V HTML kódu ve značce <script> vložíte strukturované informace ve formátu podobném JSONu. Správnost dat zkontrolujete pomocí nástroje Test rozšířených výsledků.

Rozšířené výsledky ve vyhledávání
Podporuje vaše stránka rozšířené výsledky?
Nástroj na zjištění rozšířených výsledků

Zajistěte, aby váš web byl viditelný na internetu

Webové stránky, které se nezobrazují ve výsledcích vyhledávání jsou k ničemu. Nepřináší nové zákazníky, negenerují poptávky a ani zisk.

Indexování webu vyžaduje trochu času a trpělivosti. Před odesláním požadavku společnosti Google co nejvíce optimalizujte obsah webových stránek. Proces bude probíhat hladce.

Index Google

Povolte indexaci vašich stránek - meta tag robots

K čemu je meta tag „robots“? Jde o meta značku, která prohledávačům poskytuje pokyny, jak procházet nebo indexovat obsah webových stránek.

Indexace webových stránek je proces, kterým vyhledávač přidává webový obsah do svého indexu. To se provádí „procházením“ webových stránek pro klíčová slova, metadata a související signály. Indexované webové stránky by měly mít přehlednou, dohledatelnou a jasně srozumitelnou obsahovou strategii.

				
					<head>
<meta name='robots' content='index, follow, max-image-preview:large, max-snippet:-1, max-video-preview:-1' />
</head>
				
			
  • Noindex: Říká vyhledávači, aby stránku neindexoval.
  • Index: Říká vyhledávači, aby indexoval stránku. Tuto metaznačku nemusíte přidávat; je výchozí.
  • Follow: I když stránka není indexována, prohledávač by měl sledovat všechny odkazy na stránce a předat na odkazované stránky hodnotu.
  • Nofollow: Říká prohledávači, aby nesledoval žádné odkazy na stránce ani nepředával žádnou hodnotu odkazů.
  • Noimageindex: Říká prohledávači, aby na stránce neindexoval žádné obrázky.
  • None: Ekvivalent k současnému použití značek noindex a nofollow.
  • Noarchive: Vyhledávače by neměly v SERPu zobrazovat odkaz na tuto stránku uloženou v mezipaměti.
  • Nocache: Stejné jako noarchive, ale používá se pouze v prohlížečích Internet Explorer a Firefox.
  • Nosnippet: Říká vyhledávači, aby nezobrazoval úryvek této stránky (tj. meta description) této stránky v SERPu.

Zde je příklad, který omezuje description na 20 znaků a umožňuje velký náhled obrázku:

				
					<meta name="robots" content="max-snippet:20, max-image-preview:large">
				
			

Příklad běžného meta tagu robots:

				
					<meta name='robots' content='index, follow, max-image-preview:large, max-snippet:-1, max-video-preview:10' />

				
			

Tento zápis zajistí indexování obsahu, následování odkazů, zobrazení velkého náhledu ve výsledcích vyhledávání, popis bude zobrazen celý a použije se maximálně 10 sekund jako úryvek videa ve výsledcích vyhledávání – pro videa na této stránce.

Nastavení maximální velikost náhledu obrázku pro stránku ve výsledcích vyhledávání:

				
					<meta name='robots' content='index, follow, max-image-preview:large' />

				
			

Jak indexovat svůj web na Googlu

Nejprve musíte ověřit svůj web ve službě Google Search Console. To znamená, že pro Google potvrdíte, že jste vlastníkem webu. Dále budete muset požádat Google o procházení adres URL vašeho webu.

Službu Google Search Console doporučujeme využívat. Podle návodu Ověření vlastnictví webu svůj web ověříte.

Indexování svých stránek můžete následně kontrolovat. Najdete tam přehledný report Indexace, díky kterému můžete opravit případné chyby, které se na webu vyskytují.

Nástroje a přehledy služby Search Console

Jak dlouho trvá, než Google zaindexuje web?

Google není příliš vybíravý, pokud jde o indexování webových stránek. Ve skutečnosti bude indexovat jakýkoli web, který splňuje kritéria.

Ačkoli se to liší, Googlu může trvat několik dní až několik týdnů, než projde váš web.

Existuje několik faktorů, které mírně ovlivňují, jak rychle Google indexuje webovou stránku. Jedná se o popularitu webu, správnou optimalizaci a celkovou strukturu webu.

Běžné chyby mohou mít vliv na to, zda Google stránky indexuje či nikoli.

Indexování stránek

Nezapomeňte na mapu stránek - Sitemap.xml​

Na mapu stránek byste rozhodně neměli zapomenout.

Mapa stránek je jednoduše mapa vašeho webu, která pomáhá vyhledávačům najít, procházet a indexovat veškerý obsah. Soubory Sitemap také vyhledávačům sdělují, které stránky na vašem webu jsou nejdůležitější.

Sitemap

Sitemap.xml - Mapa všech stránek, příspěvků a kategorií na vašich webových stránkách

Vyhledávače jako Google, Yahoo a Bing používají váš soubor Sitemap k nalezení různých stránek na vašem webu.

Soubor Sitemap sice není vyžadován, ale pomůže k nalezení všech stránek na webu.  Ostatně, jak říká sám Google: „Pokud jsou stránky vašeho webu správně propojeny, naše webové prohledávače obvykle mohou objevit většinu vašeho webu.“

Jinými slovy: pravděpodobně mapu stránek nutně nepotřebujete, ale když ji máte, rozhodně to neublíží vašemu SEO. Mapu stránek tedy má smysl používat.

Existuje také několik speciálních případů, kdy se mapa webu opravdu hodí.

Google například z velké části nachází webové stránky prostřednictvím odkazů. A pokud je váš web zcela nový a má pouze několik externích zpětných odkazů, tak je mapa webu OBROVSKÁ výhoda, protože pomáhá Googlu najít vaše stránky na vašem webu.

Bez kvalitního obsahu a SEO se neobejdete

Optimalizace webových stránek se nezaměřuje jen na technické části, jako je titulek, meta popis a další. Ale také na obsah.

Kvalitní obsah je nedílnou součástí úspěšných webových stránek a hraje nesmírně důležitou roli.

Web bez obsahu je pro návštěvníka nezajímavý, protože mu nenabídne žádné praktické informace.

Obsah na webových stránkách, správná struktura, nadpisy h1, h2,..

Jak efektivně používat značky nadpisů h1, h2 a h3 pro SEO?

Pokud se snažíte organicky zvýšit návštěvnost, pravděpodobně chcete využít SEO ve svůj prospěch. Takže pokud jde o nadpisy h1, h2 a h3 – jak užitečné jsou pro SEO? Tyto značky jsou pro váš obsah velmi cenné.

Přemýšlejte o nadpisech jako o hodnostech. Značky h1 jsou nejdůležitější — pak h2 a tak dále.

Každý podnadpis poskytne jiné informace, ale vztahuje se k hlavnímu tématu. Můžete použít řadu short-tail a long-tail klíčových slov, která pak vyhledávače přebírají.

Čím přímější jsou vaše nadpisy, tím lepší hodnotu dáváte svým čtenářům. Chcete, aby titulky byly přímočaré, jasné a aby obsahovaly klíčová slova (s nimi opatrně).

Mnoha klientům jsme pomohli umístit jejich web v TOP pozicích ve výsledcích vyhledávání

Protože NEJVÍCE KONVERZNÍ, nejcennější a nejvýdělečnější návštěvnost webových stránek pochází z bezplatných záznamů ve výsledcích vyhledávání na Google.

Vysoké pozice ve vyhledávání
Rozšířené výsledky ve vyhledávání

Co o nás říkají naši klienti?

Přečtěte si, co o nás říkají naši spokojení klienti, kterým jsme pomohli.

Pojďme spolu nastartovat vaše podnikání a zvýšit počet zákazníků a objednávek

Chcete více objednávek?

Vylepšíme vaše webové stránky tak, aby byly přínosem pro podnikání a aby vám neustále přiváděly nové zákazníky.

Chcete více zákazníků?

Pomocí správně nastavených webových stránek a SEO optimalizaci na web přivedeme relevantní návštěvníky.

Chcete větší tržby?

Správně nastavenou PPC reklamou zvýšíme zájem o vaše služby na internetu a zvýšíme počet zákazníků a objednávek.

Vyplňte formulář a my vám pomůžeme s kompletní optimalizací vašeho webu

Naplánujte si bezplatnou konzultaci

Zarezervujte si svoji BEZPLATNOU konzultaci a posuňte vaše podnikání kupředu co nejdříve.