Využití konverzních vstupních stránek v reklamních kampaních na Facebooku a Google
Máte spuštěné reklamní kampaně, ale stále nepřináší takové výsledky, jaké byste chtěli? To, co potřebujete, je zvýšit konverzní poměr svých webových stránek a optimalizovat reklamní kampaně tak, aby měly co největší efekt. Konverzní vstupní stránka je navržena speciálně pro přeměnu návštěvníků na zákazníky.
Co je to konverzní vstupní stránka? A potřebuji ji?
Konverzní vstupní stránka (Landing Page) je specializovaný typ webové stránky, která slouží k jednomu konkrétnímu účelu – přeměnit návštěvníky na zákazníky. Toho dosahuje tím, že speciálním způsobem prezentuje nabídku a poskytuje návštěvníkům možnost provést na základě této nabídky akci (například registraci nebo nákup).
Aby byla Landing Page účinná, měla by být navržena bez dalších rušivých prvků, jako jsou navigační odkazy nebo postranní panely, které by mohly potenciálně odvést návštěvníky ze stránky dříve, než provedou konverzi.
Také by měla být shodná s obsahem reklamy.
Proč jsou vstupní stránky tak důležité?
Proč jsou vstupní stránky považovány za nejnutnější věc v případě spuštěných reklam? Vysvětlíme si to na následujícím příkladu:
Řekněme, že zákazník klikne na vaši reklamu po vyhledání výrazu „SEO optimalizace České Budějovice“. Nehledali vaši společnost; Jen hledají informace o SEO optimalizaci a rozhodli se kliknout na vaši reklamu. Místo toho, abyste uživatele nasměrovali na optimalizovanou vstupní stránku, která je připravena na všechny informace, které potřebují vědět o vašich SEO službách, skončí na vaší domovské stránce. Stránce, která je posetá většinou irelevantními informacemi a seznamy kategorií. V tu chvíli se dívají na stránku, která hovoří o něčem naprosto odlišném, například o tom, kdo jste a nebo jak dlouho jste na trhu.
Tento uživatel nyní musí přijít na to, jak se dozvědět o vaší službě, kterou ostatně původně chtěl – SEO optimalizaci. To vyžaduje čas. Vyžaduje to úsilí a pravděpodobně to bude mít za následek odchod návštěvníka.

Vstupní stránka je to první, co návštěvník uvidí po kliknutí na reklamu
Landing page – vstupní stránka je důležitá proto, že je to první stránka, na kterou návštěvník přijde po kliknutí na reklamu. Je to jedna z posledních příležitostí, jak zaujmout návštěvníka a udržet jeho pozornost, než se rozhodne opustit web.
Optimalizace landing page by měla být zaměřena na to, aby byla co nejrelevantnější pro cílovou skupinu, která na ni přichází.
To znamená, že by měla být:
- Relevantní: Obsah by měl odpovídat tomu, co bylo uvedeno v reklamě, aby návštěvníci věděli, co mohou očekávat.
- Přehledná: Design by měl být jednoduchý a stručný, aby bylo snadné se na stránce orientovat.
- Vysoce konverzní: Landing page by měla být navržena tak, aby co nejvíce vedla k akci, jako je např. odeslání kontaktního formuláře nebo nákup produktu.
- Rychlá: Rychlost zobrazení je důležitá, aby návštěvníci nemuseli příliš dlouho čekat na načtení stránky.
- Mobile-friendly: Landing page by měla být optimalizována pro zobrazení na mobilních zařízeních, protože stále více lidí používá mobilní telefony k procházení internetu.
Nakonec byste měli mít možnost vstupní stránku testovat pomocí A/B testování. A/B testy by měly být běžnou praxí, aby bylo možné zjistit, která verze landing page přináší nejlepší výsledky.
Výhody používání konverzních vstupních stránek – Landing Pages
Používání konverzních vstupních stránek má oproti používání obecných webových stránek pro konverze několik výhod. Pro začátek umožňuje přesnější sledování konverzí, protože návštěvníci jsou přesměrováni přímo na stránku bez jakýchkoli vnějších zásahů. To usnadňuje měření úspěšnosti vašich kampaní a také identifikaci oblastí, které je třeba zlepšit.
Navíc, protože se zaměřuje pouze na sdělení nabídky, dává vám větší kontrolu nad tím, jak zákazníci s vaší stránkou komunikují, a zvyšuje pravděpodobnost, že na základě vaší nabídky podniknou akci.
Používání speciálních vstupních stránek pro konverze může pomoci zlepšit SEO, protože vyhledávače je rozpoznají jako důležitou součást vašeho webu a dají jim vyšší prioritu na stránkách s výsledky vyhledávání.
Osvědčené postupy pro tvorbu konverzních vstupních stránek
Při vytváření konverzní vstupní stránky byste měli dodržovat několik osvědčených postupů, abyste maximalizovali její účinnost. Zaprvé se ujistěte, že vaše výzva k akci (CTA) na stránce jasně vyniká – mělo by být zřejmé, jakou akci chcete, aby návštěvníci dále provedli. Zadruhé, používejte přesvědčivé copywriterské techniky, jako je například taktika naléhavosti a nedostatku, abyste lidi přiměli jednat raději hned než později. Zatřetí, zahrňte sociální důkaz zobrazením recenzí nebo referencí zákazníků – to pomáhá budovat důvěru u potenciálních zákazníků, kteří si možná ještě nejsou jisti nákupem nebo registrací něčeho nového.
A nakonec se ujistěte, že všechny formuláře a platební údaje jsou bezpečné; to zajistí, že se zákazníci budou cítit bezpečně při zadávání svých údajů online a zvýší se jejich důvěra v obchodování s vámi.
Konverzní vstupní stránky jsou neocenitelným nástrojem pro zvýšení konverzí na webových stránkách a zlepšení celkové výkonnosti.
Používáním osvědčených postupů při navrhování těchto stránek – jako je například poutavé CTA a atraktivní copywriting – můžete vytvořit efektivní konverzní vstupní stránky, které promění více návštěvníků v loajální zákazníky nebo potenciální zákazníky vaší firmy.
Přenechte veškeré starosti na nás – vyladíme vám reklamy a vytvoříme konverzní vstupní stránky, které budou přeměňovat návštěvníky na zákazníky
Převezmeme správu vašich kampaní, aplikujeme na ně naše osvědčené know-how a účinnou strategii, vytvoříme konverzní vstupní stránky a zvýšíme tak enormně zájem o vaše produkty nebo služby. Kontaktujte nás co nejdříve.
Responzivní webdesign – co to je a proč je tak důležitý?
Mobilní zařízení se v dnešním světě dostávají stále více do popředí. Z tohoto důvodu je důležité mít webové stránky, které fungují na jakémkoli zařízení. Tím snadno oslovíte všechny své potenciální zákazníky! Responzivní webdesign zajistí, aby vaše stránky vypadaly dobře na jakémkoli zařízení.
Co je responzivní webdesign a proč je důležitý
Responzivní webdesign má za cíl poskytovat optimální zážitek ze zobrazení webu, snadné čtení a navigaci s minimem změn velikosti. A to na široké škále zařízení (od monitorů stolních počítačů po mobilní telefony apod.).
Responzivní webdesign poskytuje jednotné a bezproblémové prostředí na všech zařízeních.
Výhody responzivního webdesignu
Responzivní webdesign má několik výhod:
- Lepší uživatelská zkušenost: Responzivní webové stránky poskytují lepší uživatelský zážitek, protože jsou snadno čitelné a navigovatelné na všech typech zařízení. To může vést ke zvýšení návštěvnosti a konverzí.
- Přínosy pro SEO: Google ve svém hodnocení vyhledávání upřednostňuje weby přívětivé pro mobilní zařízení. Pokud tedy vytvoříte responzivní webové stránky, je pravděpodobnější, že se ve výsledcích vyhledávání umístíte výše.
- Úspora nákladů: Responzivní webové stránky vám mohou z dlouhodobého hlediska ušetřit peníze. Musíte vytvořit a udržovat pouze jednu webovou stránku, místo abyste vytvářeli samostatné webové stránky pro různá zařízení.

Jak zajistit, aby vaše webové stránky byly přívětivé pro mobilní zařízení
Pokud chcete své webové stránky přizpůsobit mobilním zařízením, můžete udělat několik věcí:
- Použijte responzivní design webových stránek: to zajistí, že se vaše webové stránky automaticky přizpůsobí velikosti obrazovky, na které se zobrazují.
- Optimalizujte obrázky: ujistěte se, že vaše obrázky mají správnou velikost a formát pro různá zařízení.
- Používejte snadno čitelná písma: vyberte písma, která jsou čitelná a snadno čitelná na všech typech zařízení.
- Zjednodušte navigaci: udržujte navigaci na webu jednoduchou a snadno použitelnou na všech zařízeních.
- Používejte responzivní reklamy: používáte reklamu? Tak se ujistěte, že se zobrazuje ve formátu, který je kompatibilní s různými zařízeními.
Důležitost testování webových stránek na různých zařízeních
Testování webových stránek je poměrně důležité. Zajistí správné zobrazení a funkčnost na všech typech zařízení. Včetně toho, jak uživatelé v rámci jednotlivých webových stránek interagují! Chceme, aby naše stránky byly pro návštěvníky co nejpřívětivější a nejintuitivnější, a proto je testování těchto interaktivních prvků důležité.
Zde je několik tipů pro otestování responzivního designu:
- Použijte různé zařízení: otestujte své webové stránky na co nejvíce různých zařízeních, včetně stolních počítačů, notebooků, tabletů a chytrých telefonů.
- Používejte různé prohlížeče: otestujte své webové stránky v různých prohlížečích (Chrome, Firefox, Safari atd.). Ujistíte se, že ve všech fungují správně.
- Používejte skutečná zařízení: pokud je to možné, používejte skutečná zařízení, než emulátory nebo simulátory. Získáte tak přesnější představu o tom, jak vaše webové stránky vypadají a fungují na různých zařízeních.
- Testujte v různých podmínkách: Zkuste otestovat své webové stránky v různých podmínkách (např. s různými velikostmi obrazovek, rozlišeními, prohlížeči atd.).
- Získejte zpětnou vazbu od uživatelů: požádejte uživatele o zpětnou vazbu ohledně jejich zkušeností s používáním vašich webových stránek. To vám pomůže identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit.
Vytvoření webových stránek je jen začátek – pokud návštěvníkům chcete zajistit dobrý uživatelský zážitek na všech typech zařízení, musíte své webové stránky optimalizovat i pro mobilní zařízení.
Dodržováním tipů, které jsme uvedli v tomto článku, můžete zajistit, aby vaše webové stránky vypadaly skvěle a správně fungovaly na chytrých telefonech a tabletech.
Chcete se věnovat svému podnikání namísto učení se optimalizovat webové stránky? Vyplňte nezávaznou poptávku a my vám rádi s realizací funkčního webu pomůžeme.
Profesionální web pro realitní makléře
Prezentujte svoje nemovitosti jako profesionál. Profesionální web pro realitní makléře zajistí profesionální a moderní prezentaci nabídky nemovitostí s mnoha užitečnými funkcemi, které zvyšují šance na prodej.
Moderní a svěží design nabídky vašich nemovitostí
V přehledném výpisu můžete přidávat štítky, řadit nemovitosti dle potřeby a dopřát tak vašim klientům praktický přehled. Samozřejmostí je proklik do každé nemovitosti s detailními informacemi, mapou, Matterportem a propojením na Yelp. Samozřejmostí je responzivní design, díky kterému se bude váš web vždy zobrazovat správně na každém zařízení – od mobilu, až po širokoúhlé monitory.

Interaktivní mapa s nabídkou aktuálních nemovitostí
Součástí systému je integrace Google map, ve kterých se automaticky zobrazují všechny vložené nemovitosti. Přehledně, jednoduše a moderně. Nemovitosti se automaticky zobrazují na mapě, která se zobrazuje na webových stránkách. V mapě jsou zaneseny pouze aktuální nemovitosti na prodej nebo pronájem.
Výpis nemovitostí obsahuje podrobný filtr a vyhledávání je tak pro návštěvníka velmi intuitivní.

Profesionální detail nemovitosti – moderní, přehledný a plný funkcí
V přehledném detailu nemovitosti jsou uvedeny veškeré důležité údaje; kontakt na makléře, online formulář, online rezervace prohlídky, zajímavá místa v okolí a mnoho dalšího. Nemovitost se automaticky zobrazí na interaktivní mapě. V detailu nemovitosti se zobrazují místa v okolí s hodnocením z portálu Yelp.
V detailu nemovitosti můžete zadat všechny podrobné informace. Každá nemovitost má možnost tisku i sdílení přímo z webu. Ideální i pro investiční nemovitosti – Prodej několika bytů/apartmánů v jedné nemovitosti, nebyl nikdy jednoduší. V jednom v kroku vše vyplníte a náš systém už si poradí.

Prezentujte svoji nabídku nemovitostí po vzoru úspěšných makléřů, kteří vědí, že profesionální webové stránky jsou důležitou součástí jejich image. Více informací o Profesionálním webu pro makléře zde.
Profesionální webové stránky a jejich výhody
Profesionální webové stránky hrají v dnešní době velmi důležitou roli pro každé podnikání. Webové stránky jsou prostředek, kterým prezentujete svou firmu na internetu, ale mohou také pomoci generovat více potenciálních zákazníků a prodejů a získat vám image odborníka v oboru. Pokud váš web vypadá zastarale nebo amatérsky, může na zákazníky působit špatným dojmem a přijdete tak o zakázky. Proto byste měli investovat do profesionálně navrženého webu.
Pokud tedy uvažujete o založení firmy nebo již nějakou máte, je důležité co nejdříve zvážit vytvoření profesionálních webových stránek.
Zde je několik důvodů, proč byste měli mít profesionální webové stránky:
- Prezentace firmy na internetu – Vaše webové stránky jsou prvním dojmem, který lidé mají o vaší firmě. Zajistěte, aby byly co nejlépe vyhovující vašim potřebám, odpovídaly současným trendům a aby plnily cíle, které jste si stanovili. Webové stránky od profesionálů zajistí, že budete mít stránky, které odrážejí vaši firmu v tom nejlepším světle.
- Návštěvnost vašich webových stránek – Pokud chcete zvýšit návštěvnost svých webových stránek, je důležité mít kvalitní obsah a design. S webovými stránkami od profesionálů se můžete soustředit jen na vaše podnikání a ne na řešení technických detailů. Tím pádem si zvýšíte pravděpodobnost, že se návštěvnost vašich stránek zvedne.
- Generování potenciálních zákazníků a prodejů – Webové stránky jsou ideálním prostředkem pro generování nových zákazníků a prodejů. Pokud budou vaše stránky od profesionálů, budete mít jistotu, že zaujmou potenciální zákazníky a přivedou je k vašim produktům či službám.
- Pozice odborníka v oboru – Je důležité mít profesionální web. Zákazníky zaujmete a budujete si také svoji image a důvěru.
Všechny tyto faktory jsou důvodem, proč je vytvoření profesionálních webových stránek pro vaše podnikání velmi důležité. Zajistěte si proto kvalitní služby a nechejte si vytvořit stránky od odborníků, kteří vám zaručí dokonalý vzhled a obsah.
Jaké typy webových stránek existují
Existují různé typy webových stránek, včetně informačních stránek a online obchodů. Pokud chcete vytvořit web pro svou firmu, je důležité vybrat správný typ stránky, aby vyhovoval všem vašim potřebám.
Informační stránky jsou navrženy tak, aby návštěvníkům poskytovaly obecné informace o společnosti nebo produktu. Obvykle obsahují stručný přehled o firmě, její historii a produktech či službách. Online obchody jsou zaměřeny na prodej produktů nebo služeb přes internet. Obvykle obsahují detailní informace o produktech, fotografie, ceníky a recenze.
Význam SEO pro úspěch vašeho webu
SEO (Search Engine Optimization – optimalizace pro vyhledavače) je proces, kterým se zvyšuje pozice webové stránky ve vyhledávačích. Je to velmi důležité, protože bez dobrého umístění ve vyhledávačích nemůžete očekávat žádný úspěch.